Direcția Județeană pentru Cultură Alba

Rezultate finale la concursul de recrutare

Nr. crt.

Nr. de înregistrare a dosarului

Punctaj obținut (probascrisa + interviu)

Observații

1

1152/02.09.2022

141

ADMIS

Rezultatul probei Interviu la concursul de recrutare

Nr. crt.

Nr. de înregistrare a dosarului

Punctaj obținut la interviu

Observații

1

1152/02.09.2022

81,67

Rezultatul probei scrise la concursul de recrutare

Nr. crt.

Nr. de înregistrare a dosarului

Punctaj obținut la proba scrisă

Observații

1

1133/2022

-

Absent

2

1152/2022

59,33

Interviul se va susține astăzi, 19.09.2022, ora 14, la sediul Direcției Județene pentru Cultură Alba.

Rezultatul selecției dosarelor de înscriere la concurs

Nr. crt.

Nr. de înregistrare a dosarului

Rezultatul selecției dosarului

Motivul respingerii

1

1133/2022

Admis

2

1152/2022

Admis

Termen de contestație 24 de ore de la data afișării anunțului.

Direcţia Judeţeană pentru Cultură Alba angajează:

Consilier achiziții publice,

clasa I, grad profesional Principal, lD 271699 la Compartimentul Financiar – Contabilitate, Salarizare, Administrativ, Achizilii Publice.

Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână.

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI

  1. Afișare anunț concurs pe site djcalba.ro, la sediul DJC Alba in data de 18.08.2022 precum și pe site ANFP în data de 20.07.2022.
  2. Depunerea dosarelor de concurs: Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicarii anunțului (la sediul DJC Alba, pe site-ul instituției djcalba.ro ți   pe   site-ul   ANFP), la sediul Direcției    Județene pentru Cultură Alba, respectiv în perioada 18.08-06.09.2022, de luni până joi în interval orar 8:30-16:00 și vineri în interval orar 8:30-14:00.
  3. Selecția dosarelor de concurs — în termen de maximum 5 zile lucratoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
  4.  Proba scrisa: se va susține în data de 19.09.2022 ora 10.00, la sediul Direcției Județene pentru Cultură Alba, str. Regina Maria, nr. 20, jud. Alba.

    Candidatii care vor obține minimum 50 de puncte la proba scrisă, în urma corectării lucrărilor de către Comisia de Concurs, vor susține proba de interviu.

  5. Proba interviu: se va susține într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, cu respectarea dispozițiilor 56 alin.(1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 cu modificarile și completarile ulterioare.
  6. Probele de concurs se vor susține la sediul Direcției Județene pentru Cultură Alba, str. Regina Maria, nr. 20, jud. Alba.

 

BIBLIOGRAFIE /TEMATICĂ

Pentru CONCURS DE RECRUTARE

din data de 19.09.2022

 pentru ocuparea funcției publice vacante de execuție de

CONSILIER ACHIZIȚII PUBLICE, clasa I, grad profesional principal, ID 271699,

 la Compartimentul Financiar – Contabilitate, Salarizare, Administrativ, Achiziții Publice.

. Constituția României, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Tematică: textul integral

  1. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:

Tematica:

  • Partea VI Statutul funcționarilor publici, prevederi aplicabile personalului contactul din administrația publică și evidența personalului plătit din fonduri publice: Titlul I: Dispoziții generale art. 365-368, Titlul II Statutul funcționarilor publici art. 369-537;
  1. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: text integral

  1. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: text integral

  1. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica: textul integral

  1. H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;

Tematica: textul integral

  1. Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, cu modificările și completările ulterioare;

Tematica: textul integral

  1. H.G. nr. 90/2010 privind organizarea și funcționarea Ministerului Culturii și Patrimoniului National, cu modificările și completările ulterioare;

Tematica: Atribuțiile Direcțiilor Județene pentru Cultură

  1. H.G nr. 387/2003 privind înființarea pe lângă Ministerul Culturii și Cultelor, direcțiile pentru cultură, culte și patrimoniul cultural național județene, respectiv a municipiului București, și Administrația Fondului Cultural Național a unor activități finanțate integral din venituri proprii, cu modificările și completările ulterioare;

Tematica: textul integral

  1. Ordinul nr. 281/2016 privind stabilirea formularelor standard ale Programului anual al achiziţiilor publice şi Programului anual al achiziţiilor sectoriale, cu modificările și completările ulterioare;

Tematica: textul integral

  1. Ordinul nr. 1017/2019 privind aprobarea structurii, conţinutului şi modului de utilizare a Documentaţiei standard de atribuire a contractului de achiziţie publică/sectorială de produse, precum şi a modalităţii de completare a anunţului de participare/de participare simplificat, cu modificările și completările ulterioare.

 

ATRIBUȚIILE PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI DE CONSILIER ACHIZIȚII PUBLICE

clasa I, grad profesional Principal , ID 271699, la Compartimentul Financiar – Contabilitate,
Salarizare, Administrativ, Salarizare, Achiziții Publice
sunt următoarele:

  1. Realizează activitatea de achiziții de bunuri (materiale, obiecte de inventar și mijloace fixe în numele instituției) altele decât cele care se realizează prin sistemul de achiziții centralizate.
  2. Utilizează catalogul electronic pus la dispoziție de SEAP sau publică prin anunț pe site-ul DJC Alba în situația achiziționării directe de produse, servicii sau lucrări.
  3. Centralizează necesarul bunurilor, serviciilor și lucrărilor, pentru achizițiile centralizate întocmite de către angajații din cadrul compartimentelor instituției.
  4. Elaborează și sau actualizează după caz pe baza necesităților transmise de compartimentele
    Direcției programul anual al achizițiilor publice al instituției reprezentând instrumentul managerial pe baza căruia se planifică procesul de achiziție.
  5. Întocmește notele justificative privind determinarea valorii estimate a achiziției, a alegerii criteriilor de calificare sau alegerea procedurii de achiziție în funcție de referatele care sunt repartizate.
  6. Reprezintă instituția în relația cu O.N.A.C (Oficiul Național pentru Achiziții centralizate) prin
    portalul de achiziții centralizate, transmițând informațiile cerute.
  7. Elaborează trimestrial către SEAP o notificare cu privire la achizițiile directe realizate în cadrul unui trimestru, grupate pe necesitate, notificare ce trebuie să cuprindă cel puțin obiectul, cantitatea
    achiziționată, valoarea și codul CPV.
  8. Se asigură de obținerea tuturor avizelor necesare întocmirii documentațiilor, actelor și deciziilor,
    redactate sau emise în legătură cu achizițiile publice.
  9. Informează angajații Direcției cu privire la încheierea contractelor/acordurilor cadru precum și cu
    privire la expirarea perioadei de valabilitate a acestora în vederea întocmirii unui nou referat de
    necesitate pentru prelungirea acestora.
  10. Notifică agenții economici ce dețin calitatea de părți implicate în derularea contractelor de achiziție publică cu privire la neîndeplinirea obligațiilor contractuale sau rezilierea contractelor/ încetarea acordurilor cadru înainte de termen.
  11. Realizează activitatea de achiziții de bunuri (materiale, obiecte de inventar și mijloace fixe în
    numele instituției) altele decât cele care se realizează prin sistemul de achiziții centralizate.
  12. Întocmește baza de date cu privire la furnizori, executanți sau prestatori, al căror obiect de activitate asigură dobândirea produselor, serviciilor sau executarea lucrărilor, în cazul cumpărării directe.
  13. Întocmește și urmărește semnarea contractelor de achiziții publice de produse, servicii, lucrări
    pentru procedurile derulate.
  14. Întocmește dosarul specific pentru fiecare achiziție realizată.
  15. Întocmește documentele constatatoare privind modul de îndeplinire a clauzelor contractuale de
    către operatorii economici semnatari ai contractelor, în baza proceselor verbale de recepție, transmise de compartimentele care au urmărit derularea contractului, pe care le încarcă în SEAP.